دسته‌بندی نشده

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا ۳۰ پارت در آستانه شروع به کار وبسایت خود

با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است

با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید.

تضمین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا

«ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه»

از اصول اساسی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا ۳۰ پارت هستند که به آن ها پایبند خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی سایپا سفارشات بیشتر از سیصد هزارتومان را بصورت رایگان برای مشتریان ارسال خواهد کرد.

۳۰ پارت با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه خودرو و لوازم یدکی می کوشد

اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم.

شرکت لوازم یدکی سایپا

شركت سايپا يدك به منظور تدارك و تامين قطعات يدكي و ارائه خدمات پس از فروش

به خودرو هاي توليدي شركت سايپا و جلب رضايت مشتريان در اسفندماه سال ۱۳۷۰ تاسيس شد .

شركت بازرگاني سايپا يدك مسؤليت خدمات پس از فروش محصولات سايپا را عهده دار مي باشد

تا از اين طريق بتواند علاوه بر جلب رضايت مشتريان ارزش افزوده بيشتري را براي محصولات سايپا ايجاد نمايند.

عرضه قطعات يدكي ، افزايش كمي و كيفي خدمات ، اجراي نظام آراستگي ،

عرضه قطعات يدكي با برند سايپا ، استقرار كارشناسان فني در نمايندگي ها مجاز

و همچنين آموزش تعميركاران در شبكه گسترده خدمات پس از فروش در داخل و خارج از ميهن اسلامي را سرلوحه اهداف خود قرار داده است .

اين شركت با تاسيس شركت امداد خودرو سايپا در سطح كشور

از طريق شبكه گسترده نمايندگي هاي مجاز امنيت خاطر و آسايش را براي مشتريان فراهم كرده است .

اين شركت از طريق سيستم صداي مشتري و واحد نظر سنجي خود

ديدگاه نسبت به نحوه عملكرد و برخورد عوامل مجاز ، برخورد پرسنل سايپا يدك ،

نحوه ارائه خدمات ، كيفيت خودرو و كيفيت قطعات جويا شده

از طريق واحد مشتريان هرگونه انتقاد و پيشنهاد مشتريان را دريافت كرده و مورد رسيدگي قرار مي دهد .

 

سيستم گردش اطلاعات در شركت مكانيزه شده ،

به طوري كه با پذيرش خودرو در نمايندگي مجاز ( در اقصي تقاط كشور )

اطلاعات مربوط به نقايص خودرو و نياز به قطعات يدكي به واحد گارانتي يا بازرگاني شركت منعكس مي گردد

و در راستاي تامين خدمات محصولات صادراتي شركت سايپا ،

اين شركت از انعقاد قرارداد خدمات پس از فروش با خريداران خودرو و ارسال قطعات به آنها گام مهمي در ارائه خدمات پس از فروش مطلوب در خارج از كشور برداشته است .

محصولاتی نظیر پلوس برلیانس،استارت چانگان،چراغ جلو راست آریو،کلگی پلوس ساندرو ،بلبرینگ چرخ جلو برلیانس و ….

از جمله محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی سی پارت میباشد.