اولین گارانتی ساندرو ۱۰٫۰۰۰ کیلومتر می باشد اما در هر زمان که احساس کردید اشکالی در ساندرو بروز کرده است
می توانید از سیستم نوبت دهی اینترنتی سایپا برای رفع اشکال از گارانتی ساندرو استفاده کنید.
برای نوبت دهی اینترنتی ساندرو و خودروهای سایپا یا پارس خودرو
کافیست شماره شاسی خودرو و پلاک خودروی خود را وارد نموده و عیب مربوطه را اعلام نمایید .
با این روش می توانید از قبل ساعت و روز مورد نظر را برای مراجعه به نمایندگی های اعلام شده تعیین کنید.
خودروی ساندرو هاچ بک و ساندرو استپ وی با توجه به دفترچه راهنما نیاز به سرویس اولیه ندارد
امروزه تمامي شركت هاي توليد كننده خودرو در بازارهايي با رقابت بسيار فشرده
سعي در جلب رضايت مشتريان خود دارند
تا در اين رهگذر با عرضه محصولات خود نقش بيشتري در گرداندن چرخ صنعت و حصول تبعات آن داشته باشند.
در اين راستا علاوه بر فعاليتهاي گسترده در راستاي بهبود كيفيت محصولات ،
ارائه خدمات پس از فروش نيز امري اجتناب ناپذير و ضروري مي باشد.
خدماتي كه شركتهاي سازنده خودرو با پرداخت هزينه هاي
قابل توجه آن مسئوليت ارائه آنها را بر عهده مي گيرند.
با توجه به پيچيدگي شرايط ارائه اين خدمات و لزوم توجه در دقت و صحت انجام آنها ،
استفاده از دستورالعمل اجرايي اين خدمات
بالاخص نوع خاص آن يعني خدمات گارانتي بسيار ضروري مي باشد.
دستورالعمل حاضر كليدي است در دست مجريان اين خدمات
تا با دقت كامل در مطالب آن وظايف خود را به خوبي انجام دهند
و موجبات رضايت مشتريان كه از سرمايه هاي اصلي صنعت خودرو هستند را فراهم سازند
و نهايتاً تداوم و پيشرفت كار خود را تضمين نمايند.
– تعريف گارانتي Guaranty:
واژه گارانتي به مجموعه تعهداتي گفته مي شود
که سازنده در قبال وقوع هرگونه ايراد ناشي از کيفيت نامطلوب مواد و يا فرآيند نامناسب ساخت محصول خود،
تحت شرايط و زماني خاص، جهت رفع آن چه از طريق تعمير و چه از طريق تعويض قطعات بر عهده مي گيرد.
در اين حالت هزينه هاي تحميل شده بر عهده توليد كننده محصول است.
شرکت سايپا يدک بر پايه اين تعريف مسئوليت رفع هرگونه ايراد ناشي از کيفيت نامطلوب مواد اوليه،
توليد و مونتاژ محصولات شرکت سايپا را با توجه به شرايط و ضوابط مندرج در اين دستورالعمل و بخشنامه هاي متعاقب بر عهده مي گيرد.
۲- تعريف وارانتي Warranty :
تمامي خدماتي كه در دوره گارانتي به مشتري داده مي شود
در دوره وارانتي نيز وجود دارد و تنها تفاوت آن با گارانتي آن است
كه در دوره وارانتي هزينه خدمات انجام شده توسط مشتري پرداخت مي شود
و در ازاي آن مشتري مي تواند ازفضاي تعميرگاه، ابزار مخصوص و دانش فني شبكه سايپا يدك استفاده نمايد.
۳- حدود پوشش گارانتي Coverage:
تعهدات گارانتي شركت سايپا يدك شامل هزينه اجرت تعويض يا تعمير قطعه ،
قيمت قطعات تعويضي و هزينه هاي جانبي ( كار خارج ) مي باشد.
اين تعهدات شامل مواردي است كه شرايط برقراري گارانتي را دارا بوده و مورد تاييد كارشناسان شركت سايپا يدك قرارگيرند.
محصولاتی نظیر دسته دنده اتومات کامل ساندرو،شلگیر چرخ جلو راست ساندرو،دسته موتور بالا راست ساندرو،دیسک ترمز چرخ جلو ساندرو و…
از جمله محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی سی پارت میباشند.