دسته‌بندی نشده

بررسی مشکلات مشتریان برلیانس و رفع مشکل آن

بررسی مشکلات مشتریان برلیانس و رفع مشکل آن

بررسی مشکلات مشتریان برلیانس و رفع مشکل آن

 

 نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، دیروز عصر نشست مشترک با مشتریان خودروهای گروه برلیانس برگزار کرد.

عبدالله بابایی دیروز عصر با مشتریان خودروهای گروه برلیانس دیدار و مشکلات آنها را بررسی کرد.

بابایی در این نشست با اشاره به راهکارهایی برای حل مشتریان این خودروها گفت:

اکثر خودروهای ثبت نامی در گروه های مختلف برلیانس با موعد

تحویل شهریور قطعا تحویل و مابقی یا تبدیل و یا در صورت تامین قطعات مورد نیاز تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت:

سود مشارکت و جریمه تاخیر خودروها هم به تمام مشتریان پرداخت خواهد شد.

وی در مورد تامین قطعات یدکی مورد نیاز این خودروها گفت: خوشبختانه برنامه ریزی لازم

برای تامین قطعات یدکی خودروهای برلیانس صورت گرفته و جای هیچ نگرانی برای ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها وجود ندارد.

گرانی قطعات در صدر شکایات

 

کاظمی که مسئول رسیدگی به شکایت‌های واصله به اتحادیه نیز هست،

در ادامه عنوان کرد:‌ گرانی قطعات، عمده شکایت مشتریان و صاحبان خودروها را در ماه‌های گذشته تشکیل داده است.

وی افزود: پس از آن، بی کیفیت بودن قطعات از جمله تسمه تایم، دیسک و صفحه کلاچ در رتبه های بعدی شکایت‌ها قرار دارند.

عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران

خطاب به صاحبان خودروها توصیه کرد از خرید و مصرف قطعات بی‌کیفیت یا ارزان قیمت خودداری کنند.

وی در عین حال گفت:‌ بخشی از مشکلات و شکایت‌ها نیز به

دلیل شناخت نداشتن کافی مکانیک‌ها یا تعویض نکردن سایر قطعات مرتبط با قطعه خراب است.

مطابق آمارها، بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در زمینه لوازم یدکی خودرو در تهران فعالیت می کنند.

 

برای خرید انواع لوازم یدکی برلیانس و قعطات یدکی برلیانس میتوانید با نازلترین قیمت از فروشگاه برلیانس خرید نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =