general

چگونه قطعات یدکی خودرو های آریو برلیانس و چانگان بصورت اعتباری بخریم؟

چگونه قطعات یدکی خودرو های آریو برلیانس و چانگان بصورت اعتباری بخریم؟

گاهی فروشندگان برای دستیابی به فضای انبار یا نیاز فوری به نقدینگی، ترجیح می‌دهند کالاهای خود را با شرایط آسان‌تری به فروش برسانند.

فروشندگان و انبارداران می‌توانند از طریق فروش اعتباری، هم به اهداف مورد نظر خود برسند و هم از طریق تامین اعتبار برای خریداران ، به‌گونه‌ ای قدرت خرید آن‌ها و شانس معامله را افزایش ‌دهند. افزون‌بر این، فروشندگان علاوه بر رفع نیاز خریدار، می‌توانند مبلغی را به‌عنوان مابه‌التفاوت فروش مدت‌دار به‌جای فروش نقدی در نظر بگیرند.

فروش اعتیاری چیست؟

فروش اعتباری یکی از روش‌های آسان‌سازی پیشبرد تجارت در شرایط سخت اقتصادی و نوسانات شدید بازار است. کاهش قدرت خرید، در برهه‌های زمانی مختلف برای خریداران امری بدیهی و غیرقابل انکار است. با توجه به نوسان قیمت کالاها، خرید و فروش به‌‍روش اعتباری، راه‌کار مناسبی برای تسهیل معاملات در بازار به نظر می‌رسد.

چگونه قطعات یدکی خودرو های آریو برلیانس و چانگان بصورت اعتباری بخریم؟

فروشگاه  ۳۰part.ir یکی از اولین فروشگاه های است که در ارائه فروش اعتباری اقدام به فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو های چینی همچون برلیانس آریو و چانگان نموده است و در صورت استقبال مشتریان و درخواست آنها در آینده خودروهای دیگر نیز در لیست این فروشگاه برای ارائه درج خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. پس از ثبت درخواست از طریق سایت فروشگاه، تقاضای آنها توسط سامانه بررسی می‌شوند. در صورت داشتن شرایط زیر اعتبار به خریداران تعلق می‌گیرد:

  1. فاقد چک برگشتی یا بدهی معوقه بانکی و کارتهای اعتباری
  2. درسامانه اعتبارسنجی، در وضعیت بدون ریسک باشند
  3. چک صیادی بنفش داشته باشند
  4. ارائه مدرکی مبنی بر شاغل بودن متقاضی

بعد از ثبت اولیه و درخواست خرید، کارشناسان فروش طبق لیست متقاضی اقدام به قیمت گذاری کالاهای مشتری مینمایند و به ایشان اعلام میگردد تا در صورت توافق اقدامات بعدی صورت گیرد.

بعد از تایید قیمت توسط متقاضی، طبق توافق طرفین طبق پیش فاکتورارائه شده به متقاضی؛ مبلغ پیش پرداخت و چکهای پیش فاکتور از مشتری گرفته میشود و ظرف مدت ۵ روز کاری تمامی اجناس پیش فاکتور به آدرسی که متقاضی اعلام نموده ارسال و رسید دریافت کالا اخذ مییگردد

نحوه ارائه کالا به روش فروش اعتباری

خریدار می‌ بایست در صورت وجود کالایی با قابلیت خرید به شکل اعتباری ، (پس از احراز صلاحیت  و ارائه مدارک ) ، لیست کالاهای مورد نیاز خود را برای خرید از طرق سایت فروشگاه اعلام نمایند.

افزون‌ بر آن ، جهت ارائه این امتیاز برای خرید کالاها ، می‌بایست هنگام ثبت درخواست ، یکی از گزینه های خرید اعتباری که مبلغ و مدت در آن ذکر شده است را انتخاب و به فروشگاه اعلام نماید.

نکته مهم:

  1. درصورتی که متقاضی به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نکند فروشگاه مجاز است طبق ظوابط و آیین نامه به مراتب را مراجع ذیصلاح ارسال و نسبت به تعهد متقاضی اعلام جرم نماید.
  2. فاکتورهای اعتباری فاقد شرایط تخفیفات متنوع فروش می گردد و تخفیفی لحاظ نخواهد شد.